Herbadent zaznamenal díky CA method 35% nárůst ročního obratu

hb_dent_pruzkumHerbadent je značka produktu používaného pro ústní hygienu. Stejnojmenná společnost využila produktu Colourmind   založeného na CA metod pro zlepšení marketingové strategie. 

Cíl: 

Růst trhu a zlepšení povědomí o značce.

Co pro to bylo uděláno:

– Definování značky “Herbadent” a vymezení předností značky Herbadent oproti konkurenci a globálním značkám dodávaných na trh.
– Vymezení přidaných hodnot, které vidí zákazník – doporučení pro komunikační strategie.
– Nový obal a “claim testing”.

Vyjádření klienta: 

“Průzkum Colourmind byl přínosný pro Herbadent tím způsobem, že vlastně potvrdil naše předchozí pocity a myšlenky. To nám pomohlo ukončit nekonečné spekulace a dohady, s kterými jsme ztráceli čas. A dodalo nám to důvěru k vrhnout se do změn. Což nám přineslo 35% nárůst ročního obratu. A to série změn ještě neskončila.”

Zde můžete stáhnout zmíněnou referenci:  Herbadent PDF