Před rokem a půl přišli s nápadem, dnes měří agenty call center po celém světě


Spokojenost, angažovanost či loajalita zaměstnanců jsou parametry, které umí u zaměstnanců call center vyhodnotit produkt Agent Balance. Naměřené informace srovnávají s jejich reálným výkonem. Následně poskytnou manažerům srozumitelná data, na jejichž základě doporučí akce pro lepší fungování služeb call center.

S tímto nápadem přišli tři zakladatelé společnosti Agent Balance, s.r.o a před rokem a půl vysílali do světa první verzi online aplikace postavenou na CA method.

 

agent

 

Nápad okamžitě pronikl na evropský trh, oslovil partnery v zemích jako jsou Německo, státy Beneluxu, či Slovensko. Dostal se také na obrovské africké a americké trhy.

Byl vybrán mezi TOP 10 světových startupů Vídeňskou agenturou The Vienna Wirtschaftsagentur. V roce 2015 získal nápad ocenění ve Velké Británii za největší inovaci na Customer Contact EXPO 2015. Na Slovensku pak  za inovativní digitální produkt (Slovak Startup Awards in the Digital category).

 

Novou verzi 2.0 již používá 20 obchodních partnerů po celém světě. Jeho enormní růst je zapřičiněn dobrým nápadem, precizním provedením i houževnatostí autorů.

“CA method nám umožnila postavit produkt na zcela unikátních datech i jednoduchém použití zároveň. V tom může být síla i kouzlo našeho úspěchu,” říká Přemek Piška, jeden z autorů nápadu.

 

přemek piška video

 

Více informací o produku na www.agentbalance.com

Máte nápad? Kontaktujte nás.

Powered by  CA-slogan