Podle zemí          Podle oblastí          Case studies          Jak se stát partnerem

Žijeme příběhy našich obchodních partnerů a jejich klientů. Ke každé myšlence či nápadu přistupujeme s úctou a pokorou, rozvážností i vášní ze zrození nového. S využitím odbornosti a zkušenosti našich partnerů pak společně vytváříme jedinečné projekty a těšíme se z poznání i změn, které nakonec přinesou. Nepřestává nás fascinovat, do jakých oborů a končin se tyto nápady dostanou, kolika lidem nakonec pomohou. Nahlédněte do příběhů některých z nich.

CASE STUDY: Od regionálního projektu pro imigranty po sebevědomou značku Softskillers Deutschland 

S výkonným ředitelem německé společnosti Adler Management Marcem Büngerem jsme, začali spolupracovat na společném projektu pro imigranty v roce 2017.

Projekt National Matching byl zaměřený na profesní integraci přistěhovalců a uprchlíků do zdravotnického systému Brandenburska. “Díky použití CA method můžeme objektivně měřit a certifikovat klientské kompetence, což může být velmi užitečné při profesní (re)integraci,” oceňoval Marco na začátku projektu.

Od té doby začal postupně metodu začleňovat do své obchodní činnost. Dnes má vybudovanou síť partnerských organizací a konzultantů po celém Německu a je výhradním zástupcem CA method pro oblast HR. Číst více.

CASE STUDY: Chraňte si svůj mozek včas. Umíme detekovat rané stádium Alzheimerovy choroby.

Diagnostika EnCare odhaluje počínající fáze Alzheimrovy choroby, tedy nevyléčitelného neurodegenterativního onemocnění mozku. Právě detekce nemoci v rané fázi umožňuje včasné nasazení odpovídající léčby.

Více než rok spolupracovaly kapacity z Velké Británie a České republiky na výzkumu diagnostického nástroje. Slibují si od něj, že pomůže s prevencí choroby, která zásadně ovlivňuje kvalitu lidského života.

Projekt EnCare je v současné době v testovací fázi.

CASE STUDY: Když trh přizná barvu, Vaše značka může růst

Colourmind je marketingový výzkumný nástroj používající barvově asociační techniku CA method. Přináší nezkreslené výsledky o zákaznických preferencích. Měří kvalitu a sílu asociací na velkém vzorku respondentů, čímž dosahujeme vysoké přesnosti a hloubky odpovědí.

Firmám přináší odpovědi na otázky o líbivosti: Líbí se zákazníkům?, o hodnotě produktů či služeb: Jak je pro zákazníky důležitý?, atributech: Jak silný je vztah mezi jednotlivými hodnotami? a trendech:Je trend oslabující nebo posilující?

Podívejte se na příklady konkrétních výsledků nástroje Colourmind.

Tantum Verde  

E.ON global energy company

Herbadent – dental hygiene – market research

Aegon insurance company – market research

Metodu již využili