Medicom International s produktem Tantum Verde a reklamní agentura Ogilvy & Mather

Finanční manager společnosti Ogilvy & Mather, přední světové reklamní agentury s více než 100 poboček v 50 zemích světa, potvrdil, že ve společnosti Medicom došlo k výraznému nárůstu prodeje produktu Tantum Verde (pastilky účinné při bolesti v krku) po realizaci první studie společnosti DAP Services v březnu roku 2012.

Studie se účastnilo více než 3 000 spotřebitelů z šesti zemí. Z výsledků diagnostiky například vyplynulo, že si spotřebitelé spojují produkt Tantum Verde s pojmy: přírodní, bezpečný, praktický a vhodný k pravidelnému používání. Součástí výstupu byly i konkrétní doporučení cílené k zaměření se na tyto oblasti v reklamě. Ogilvy tyto doporučení realizovala, což vedlo ke zvýšení tržeb o 15-30% na každém trhu, kde byly reklamy vysílány.

Vedeni tímto úspěchem, spouští společnost Medicom druhou studii, přičemž zvyšuje rozsah respondentů na 6 000 osob a přidává další země.